Naujausios
Dalinosi patirtimi
Danutė J. savo laiške pasakojo, kad jau ne pirmą kartą jai tenka nusivilti Biržų autobusų parko paslaugomis. Moteris teigė, kad prieš dešimt metų, važiuojant iš Kauno į Biržus, sugedo autobusas, keleiviai buvo išlaipinti ir „daryk ką nori“. Po penkerių metų istorija vėl pasikartojo – autobusui sugedus, buvo grąžinti pinigai už bilietą ir keleivei teko į Biržus iš Kauno grįžti kitu autobusu. Trečias kartas, pasak laiško autorės, lėmė jos apsisprendimą problemą paviešinti.
“Vykstu su vaiku iš Klinikų namo į Biržus. Pavargę visi, norisi, kuo greičiau įsėsti į autobusą ir keliauti namo. Atstoviu eilę kasoje prie bilietų ir mano nuostabai kasininkė pranešė, kad bilietų neliko. Iki autobuso išvykimo dar gera valanda, o bilietų jau nebėra? Kasininkė juokiasi ir rodo į aikštelę. Ji sako: „Pažiūrėkite, kokį autobusą Biržai atsiuntė studentų dieną“. Graudu ir pikta buvo matyti „mikriuką“. Negalėjau pagalvoti, kad penktadienio vakarą, kai studentai grįžinėja į namus, Biržai siunčia „mikriukus“. Kaune prie šio „mikriuko“ pasiliko ir neišvyko mažiausiai apie 20 žmonių. Džiaugiuosi, kad man su vaiku pasisekė ir įlipome. Nesvarbu, kad keleiviai vienas kitam į ausį kvėpuoja, apie Covid-19 atsargumo priemones reikėjo užmiršti. Po šitokių įvykių darosi nesaugu ir nepatikima keliauti su Biržų autobusų parku. Pasikliaudamas teikiamomis Biržų autobusų parko paslaugomis, gali taip ir negrįžti namo. Jie neprisiima atsakomybės dėl gendančių autobusų, nutrauktų kelionių, žmones išleidžia ir žinokitės. Kiek teko važiuoti su kitų miestų autobusais, nei karto nebuvo tokių atvejų. Gal jau tada būtų geriau, kad jo iš vis nebūtų“,- apie praeito mėnesio įvykį pasakojo keleivė.
Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/