
Naujausios
Konkurencija be pinigų
Karantinas taip smogė Biržų autobusų parkui, kad įmonė gali ir neišgyventi. Bendrovės direktorius Marius Šernas sako, kad reikia naujų autobusų, reikia tarpmiestinių maršrutų, galima imtis papildomų veiklų – nors ir krovinių vežimo… Žodžiu, reikia kažkaip suktis ir išgyventi, nes kitu atveju nuostoliai didės ir autobusų parkas arba bus parduotas kitam vežėjui, arba bankrutuos. Gal tarybos nariams, kurie šią savaitę svarstys metinę autobusų parko veiklos ataskaitą, kils genialių pasiūlymų, kaip gaivinti savo įmonę? Greičiausiai reikėtų solidžios investicijos, kuri turėtų atsipirkti. M. Šernas tiki, kad bendrovė gali išgyventi, todėl pernai gruodį nupirko tris naujus autobusus. Deja, karantinas pakišo koją ir papildomų pajamų nebuvo. „Pernai paskelbus pandemiją, buvo apribota vežėjų veikla ir galimybė dirbti. Bendrovė negalėjo kreiptis paskolos apyvartinėms lėšoms, nes tai – savivaldybės valdoma įmonė“,- ataskaitoje akcentuoja autobusų parko vadovas.
Kad autobusų parkas labai reikalingas, niekas neabejoja. Pernai ši įmonė pervežė 130 tūkst. keleivių, nuvažiavo 942 tūkst. kilometrų. Palyginimui – 2019 metais pavėžėjo 347 tūkst. keleivių, įveikė dvigubai daugiau – beveik 2 mln. kilometrų.
Pernai Biržų autobusų parkas vykdė penkis tolimojo susisiekimo maršrutus į Šiaulius, Vilnių ir Kauną bei 28 priemiesčio ir du miesto maršrutus. Autoparke – 24 autobusai, kurių vidutinis amžius – 24 metai.
Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/