„Biržų duona“ – tarp tvariausių Lietuvos įmonių

Prieš pora dienų UAB „Biržų duona“ socialiniuose tinkluose pasidalino džiugia žinia – didžiausio Europos prekių ženklų tvarumo indekso „Sustainable Brands Index“ atliktame nepriklausomame tyrime bendrovė pateko tarp tvariausių Lietuvos įmonių!

Kiekvienoje Europos šalyje gyventojai vertino 50-ies prekių ženklų atsakomybę už jų poveikį aplinkai bei visuomenei septyniose pramonės šakose, tokiose kaip bankai, elektra ir šildymas, maistas ir gėrimai, degalai, maisto prekių parduotuvės, telekomunikacijos, transportas ir kelionės. Lietuvoje tvariausiu prekės ženklu išrinktas prekybos tinklas „Lidl“, Latvijoje – duonos kepykla „Lāči“, o Estijoje – saldainių kompanija „Kalev“. „Biržų duona“ pateko į tvariausių Lietuvoje veikiančių įmonių dešimtuką.

„Už vieno žodelio slepiasi visa puokštė iššūkių ir pasiekimų, kuriais labai didžiuojamės. Tvarumas – tai pirmiausia yra vertybė, kuri lydi kiekvieną įmonės žingsnį bei priimamą sprendimą.

* Taupome gamtos resursus bei tausojame energijos išteklius:

Kepykloje naudojame švarią mūsų jėgainėje pagamintą saulės energiją, o krosnių šilumą perdirbame antriniam poreikiui – apšiltinti vandenį, patalpas.

* Tausojame maistą: ne prekinės išvaizdos kepaliukus sutrupindami į raugą arba iš jų kurdami kitus gaminius.

* Sąžiningai, atsakingai mokame mokesčius, kuriame darbo vietas visoje Lietuvoje bei rūpinamės darbuotojų saugumu.

* Palaikome ir skatiname Biržų bendruomenės veiklas.

* Gerbiame santykius su savo darbuotojais, tiekėjais, partneriais.

Kiekvienas kepinys turi savo istoriją. O Biržų duona jas kuria kiekvieną dieną. Su tikėjimu, meile aplinkai, Lietuvai ir jos žmonėms“, – rašoma „Biržų duonos“ feisbuko puslapyje.

Švedijoje įsikūrusi tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 m. vertina, kokią įtaką tvarumo politika daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai, bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Įmonės atrenkamos pagal kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina šalies gyventojai. Šiais metais tyrime dalyvavo daugiau nei 58 tūkst. vartotojų iš 8 šalių: Estijos, Latvijos, Lietuvos, Suomijos, Švedijos, Norvegijos, Danijos ir Nyderlandų, kuriose analizuota 1 400 prekių ženklų iš daugiau nei 35 sektorių.