Kaip panevėžietis Biržuose atrado ne tik duoną ir alų, bet ir... katamaraną

I. Butkevičiūtės nuotr.
Panevėžietis verslininkas Tomas Morkūnas atrado Biržus ne atsitiktinai – jį pasisvečiuoti pakvietė Biržų turizmo ir verslo informacijos centro verslo konsultantė Jurgita Kregždaitė, o dabar jis jau žino ir biržietiškos duonos, ir biržietiško alaus skonį...
Iniciatyvūs žmonės į Biržus atkeliauja įvairiais keliais ir tikslais. Šįkart mūsų pašnekovas – panevėžietis, kuris Biržuose atrado ne tik alų, duoną, plaukiojo katamaranu, ilsėjosi viešbutyje, bet ir daug bendravo su vietos verslininkais – davė jiems naudingų patarimų, kaip sėkmingiau organizuoti verslą. Susipažinkite – įdomus, jaunas žmogus, mentorius, skaitmeninės rinkodaros specialistas Tomas Morkūnas.

Esate iš tų žmonių, kurie nebijo „nerti“ į gilesnius verslo vandenis. Kas jus motyvuoja ir drąsina?

Mano verslavimas su individualios veiklos pažyma prasidėjo prieš daugiau kaip 15 metų, todėl tikriausiai jau kitaip ir neįsivaizduoju savo gyvenimo be verslo. Nors teko dirbti ir samdomą darbą, tačiau visada šalia buvo rūpinamasi ir savais klientais. Tikriausiai didžiausią motyvaciją suteikia nuosavo verslo augimas. Skaitmeninės rinkodaros agentūrą „FAD“ įkūriau prieš šiek tiek daugiau kaip 6 metus ir iki šiol mes vis dar augame visomis prasmėmis: kaip verslas, kaip komanda, kaip specialistai. Toks augimas drąsina imtis naujų projektų ir naujų paslaugų. Tikiu, kad jei dirbi nuoširdžiai ir įdedi daug pastangų – viskas įmanoma.

Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/