Eglė Kulbienė: „ Pamokos kokybė priklauso ir priklausys nuo mokytojo kantrybės ir kūrybiškumo“

Asmeninio albumo nuotr.
Mokykla E. Kulbienei tai mėgiamas darbas, stimulas mokytis, savęs realizavimas.
„Didelė dalis mokymo institucijų skatina žmogų išaugti daugiau vilku, o ne broliu kitam žmogui. Vienintelis motyvas, dėl kurio turime kažką daryti ugdymo srityje, yra naujos žmonijos, kitokio pasaulio viltis. Mokytojų esmė – būti „žmogiškumo mokytojais“, – sakė Popiežius Pranciškus. Lituanistė Dainora Eigminienė įstikinusi, kad mokytojas turi ne monotoniškai pateikti informaciją, kažkokią statistiką, bet mokyti, mokyti gyvu pavyzdžiu, mokyti būti žmogumi. Biržų „Aušros“ pagrindinės mokyklos informacinių technologijų mokytoja metodininkė ir matematikos pedagogė Eglė Kulbienė jau 26 kartą šį rugsėjį atvėrė mokyklos duris. Mėgiama mokinių, gerbiama kolegų, įvertinta Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos už pozityvų profesionalumą organizuojant šiuolaikines pamokas ir inovatyvų bei kokybišką ugdymo procesą, rodomą lyderystės pavyzdį.

Jūs esate biržietė, o kokią mokyklą Biržuose baigėte?

Taip, gimiau ir augau Biržuose, baigiau „Atžalyno“ vidurinę mokyklą.

Ar svajojote būti mokytoja nuo vaikystės? Kada atradote mokytojo pašaukimą, koks buvo kelias?

Negaliu pasakyti, kad apie mokytojo profesiją svajojau. Žaisti žaisdavome, bet kad būsiu mokytoja, minčių nebuvo. Apie konkrečią profesiją negalvojau, rinkausi iš tų, kurios siejosi su informatika, braižyba, matematika, daile. Stoti į pedagoginį institutą pasiūlė klasės auklėtojas R. Mikoliūnas. Kodėl? Neklausiau. Matyt, įžvelgė potencialą .

Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com