Savivaldybės žinia gyventojams – duobėtais žvyrkeliais gyvenimas nesibaigia

„Biržiečių žodžio“ nuotr.
Biržų rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Giedrius Neviera sako, kad nei garbės piliečio vardas, nei metų metais asfalto laukiantys kaimų žvyrkeliai nėra prioritetas, rengiant trimečius kelių ir gatvių tvarkymo planus.
Biržų rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Giedrius Neviera pareiškė, kad parengtam tvarkytinų kelių ir gatvių sąrašui jokios politinės jėgos įtakos neturėjo, planus ir ataskaitas rengė skyriaus specialistai. Jo žodžiais, kaimo keliams ir gatvėms skiriamas pakankamas dėmesys, nes „ne vien kaimo žvyrkeliai yra gyvenimas“.

Konkursas – kuris kelias blogiausias?

„Biržiečių žodis“ praėjusiame numeryje rašė apie apgailėtiną Biržų rajono kelių būklę. Socialiniuose tinkluose žmonės netgi surengė konkursą ir kvietė rinkti patį blogiausią rajono kelią. Gyventojų supratingumo ir kantrybės resursai senka, nes duobėti tiek savivaldybei, tiek Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklausantys keliai.

Nemunėlio Radviliškio seniūnijos gyventojas Aleksandras, paskambinęs redakcijai porino, kad tikriausiai ir be jo žmonės viešins labiausiai duobėtų kelių nuotraukas. „Aš gal nemokėsiu nuotraukoje perteikti tragiškos kelių būklės, tačiau turiu kitą mintį. Gal Lietuvos automobilių kelių direkciją laikas pervadinti į teisingesnį Lietuvos duobėtų kelių direkcijos pavadinimą ir jiems priminti apie kelią tarp Nemunėlio Radviliškio ir Pučiakalnės. Gal naujas kelių priežiūros vadovas sės už greiderio vairo lyginti duobių? Baisus ir Simaniškio kelias, kuriuo nemažai žmonių važiuoja į darbus pas ūkininkus, o ūkininkai į laukus... Link Parovėjos per mišką išvis kelias, sako, neišvažiuojamas“,- vardijo Aleksandras.

Jo žodžiais, atstovas Seime Valdemaras Valkiūnas tik šneka, kad „Biržai – jėga“, bet nieko Biržų labui nedaro. „Aš suprantu, kad mūsų krašte gyventojų nedaug, senstame... Gal asfalto neklos, bet turėtų bent prižiūrėti kelius – žvyrkelius reikėtų dažniau greideriuoti“,- daug neprašo pašnekovas. Jis supranta, kad dar likę pašalo, tačiau yra kelių, kuriuos galima greideriuoti atrankos būdu – žmonės būtų patenkinti, o ir vėliau mažiau kelininkams vargo.

Beje, 2016 metais kelias į Pučiakalnę buvo ne tik linguojantis, gąsdinantis, purvais ir pykčio aistromis trykštantis, bet ir... išlygintas grūdais. Gal tyčia, gal netyčia ant kelio buvo išpiltos kelios tonos javų. Tada žmonės džiaugėsi – važiuoji lygiai ir minkštai.

Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com