Pašto sprendimai glumina gyventojus

„Lietuvos pašto“ nuotr.
„Kas atlygins gyventojų patirtus nuostolius, nenumatėme“,- sakė N. Žioba.
Buvome įpratę, kad paštu gaunamas registruotas laiškas ar siunta pristatoma į namus. Dabar tvarka keičiasi. Kol privačios siuntų tarnybos pristato žmonėms siuntinius, paštas nusprendė nuo klientų laikytis atokiau – neįteiks net registruotų siuntų. Į redakciją kreipėsi Biržų gyventoja Birutė K., kuri piktinosi „Lietuvos pašto“ sprendimais, vadindama juos mažų mažiausiai neatsakingais.

Rado dukrai skirtą laišką

Dukros vardu registruotą laišką visiškai atsitiktinai moteris rado savo pašto dėžutėje. Moters dukra jau penkiolika metų gyvena užsienyje, tačiau kartais laiškai ateina mamai, pas kurią gyveno iki emigracijos. Birutė į redakciją paskambino įspėti kitus.

„Esame įpratę registruotą siuntą ar laiškus gauti į rankas. Dėl to jis ir yra registruotas. Tačiau nesu mačius, kad svarbus laiškas būtų tiesiog įmestas į pašto dėžutę. Juk neaišku, kada pažiūrėsiu. Mano atvejis baigėsi laimingai. Laišką praplėšiau laiku, tačiau, kas būtų, jei būčiau nespėjusi? Noriu informuoti kitus, kad tikrintų savo pašto dėžutes kiek dažniau, nei yra įpratę“,- sakė Birutė.

Registruotu paštu dažniausiai siunčiami teismo dokumentai, advokatų informacija, sąskaitos ir kiti, dažnai su mokesčiais susiję dalykai, kurie turi nustatytus terminus. Todėl laiku gauti laišką yra svarbu.

Toliau skaitykite elektroninėje laikraščio versijoje (PDF 3 Eur/mėn.) http://old.skrastas.lt/subscription2/form.php?paper_type=E