Nuotolinis mokymas: vieni patenkinti, kitiems prasidėjo psichologinės problemos

Asmeninio archyvo nuotr.
J. Stipinienė teigia, kad nuotolinis mokymas kai kuriems mokiniams padėjo pasijusti ramiau, jie išvengia patyčių.
Karantino metu sudėtingoje situacijoje atsidūrė labai svarbi visuomenės grupė- vaikai. Jiems tapo mažiau prieinamas toks svarbus judėjimas, bendravimas su bendraamžiais ir aktyvios veiklos. Apie tai, kaip jaučiasi, su kokiais iššūkiais susiduria šeimos, auginančios vaikus, kalbėjausi su keletu mamų.

Prasidėjo emocinis valgymas, ilgisi mokyklos

Mama Samanta, trečioko ir darželinuko mama sako, kad nuotaikos nebuvo tokios niūrios, kol visi gyveno švenčių laukimu. Tačiau pabuvus ilgesnį laiką namuose, labai pasiilgo bendravimo su pusbroliais, pusseserėmis, seneliais. „Vyresniajam sunku mokytis, nes mažasis broliukas vis nori pažiūrėti, ką brolis veikia, su kuo jis kalba“, – pasakojo Samanta.

Jai antrina penktokės mama Rita. „Mergaitė nori grįžti į mokyklą, kur viskas aiškiau ir įdomiau. Kadangi Rita dėl karantino nedirba jau tris mėnesius, gali daugiau laiko skirti dukrai, padėti mokantis. Rita pastebėjo, kad dukrai darosi vis sunkiau susikaupti, prasideda emocinis valgymas pamokų metu.

Aurida, pamaininį darbą dirbanti pirmokės mama sako, kad jiems labai sunku. Grįžusi po naktinės pamainos stengiasi padėti dukrai, pailsi ir vėl reikia į darbą. Mergaitė vis labiau praranda susidomėjimą mokslu ir apskritai viskuo. Ne visada pavyksta prisijungti į pamokas.

Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/

Asmeninio archyvo nuotr.
J. Stipinienė teigia, kad nuotolinis mokymas kai kuriems mokiniams padėjo pasijusti ramiau, jie išvengia patyčių.

Susijusios naujienos