„Drugelis“ – „StarT“ nacionalinės atrankos nugalėtojas

Biržų lopšelio-darželio „Drugelis“ nuotr.
Tarptautinės StarT programos tikslas – skatinti ugdymą gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.
Šių metų pradžioje Biržų lopšelis – darželio „Drugelis“ bendruomenė nutarė dalyvauti Suomijos LUMA universiteto švietimo iniciatyvoje – tarptautinėje programoje „StarT“. Darželis džiaugiasi, nes pavyko patekti tarp nacionalinės atrankos nugalėtojų.

Mokytojus sudomino pati programa, nes ypatingas dėmesys darželyje skiriamas STEAM metodo taikymui ugdyme. Be to, 2020 metais darželis tapo STEAM tinklo Lietuvoje nariu.

Tarptautinės "StarT" programos tikslas – skatinti STEAM ugdymą kaip kompleksišką vaikų ir mokinių gebėjimų ugdymą gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.

Programos koordinatore buvo paskirta ikimokyklinio ugdymo mokytoja Dovilė Džuvaitė. 5-7 metų amžiaus vaikai kartu su mokytojomis Dangyra Paušaite, Romute Klepeckiene iš siūlomų pasirinko temą „Mathematics around us“. Dvi savaites vaikai mokėsi pažinti skaičius ir skaitmenis, jų sekas, kaimynus, geometrines formas, konstravo erdvines figūras, lankstė popierinius lėktuvėlius, matavo jų skrydžio kelią, kūrė miestą ir robotukų – edukacinių bitučių „Blue bot“ pagalba keliavo sukurto miesto gatvėmis. Buvo sukurtas trumpas nuotaikingas videofilmukas ,,Matematikai kitaip“.

Projekto video buvo patalpintas "Youtube" platformoje, sulaukė daugiau nei 2 tūkstančių peržiūrų bei virš 300 patiktukų ir laimėjo nacionalinę atranką. Kitas etapas prasidės kovo 15 d., kai darželio projektas varžysis su kitų šalių, dalyvaujančių šiais metais "StarT" programoje, atsiųstais video.

Dėkojame visiems, kurie pastebėjo, vertino ir balsavo už darželio vaikų ir mokytojų bendrą darbą. Tikimės palaikymo ir kitame etape.

Chemijos, anglų kalbos bei matematikos korepetitorius https://intellectus.lt/korepetitoriai/

Biržų lopšelio-darželio „Drugelis“ nuotr.
Tarptautinės StarT programos tikslas – skatinti ugdymą gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.