„Swedbank“ palieka Biržus

Socialinių tinklų nuotrauka
Užsidarys "Swedbank" skyrius Biržuose
Užsidarys "Swedbank" skyrius Biržuose
Vienas didžiausių Lietuvos bankų „Swedbank“ pasekė kito Skandinavijos banko SEB pavyzdžiu ir nuo gruodžio 5 dienos uždaro savo skyrių Biržuose.

„Galime patvirtinti, kad toks sprendimas yra priimtas. Banko padalinių tinklo veiklą, klientų srautus padaliniuose peržiūrime nuolat. Jau ne vienerius metus pastebime augantį elektroninių kanalų naudojimo aktyvumą. Žinoma, pandemija tai dar labiau paskatino, tačiau ir iki jos tik mažas procentas visų operacijų buvo atliekamos padaliniuose“, -  „Biržiečių žodžiui“ teigė akcinės bendrovės SWEDBANK atstovas spaudai Saulius Abraškevičius, nors dar visai nesenai bankas neigė planus palikti Biržus.

Pandemijos metu įvedę ir išlaikę apsilankymo skyriuose išankstinės registracijos tvarką, bankai sumažino lankytojų skaičių.  „Pastebėjome, kad dažnai pakanka konsultacijos telefonu – klientai, skambinantys užsiregistruoti konsultacijai padalinyje, gauna konsultaciją pokalbio metu ir reikalus absoliuti dauguma jų susitvarko nuotoliniu būdu, naudodamiesi mūsų interneto banku ar išmaniąja programėle. Jei klientas pageidauja ar kreipiasi dėl sudėtingesnio klausimo – galime pasiūlyti video konsultaciją, kuri leidžia išsamiai aptarti kliento situaciją klientui net neišėjus iš namų“, - teigia S. Abraškevičius

„Swedbank“ savo laiške tikina, kad finansų įstaiga nuolat investuoja į paslaugų teikimą elektroniniais kanalais, todėl šiandien klientams užsukti į jos padalinį reikia tik dėl itin mažo paslaugų skaičiaus – iš esmės visas banko paslaugas galima susitvarkyti „Swedbank“ interneto banke arba išmaniojoje programėlėje, o grynųjų pinigų operacijas atlikti padalinio patalpose veikiančioje savitarnos erdvėje, kurioje yra galimybė naudotis ir „Swedbank“ interneto banko terminalu.

„Banko padaliniuose įprastai konsultuojame būsto įsigijimo, taupymo, investavimo, kaupimo pensijai klausimais. Tačiau net ir šias sutartis klientai gali pasirašyti per nuotolį, o juos pakonsultuoti galime nuotoliniu būdu. Klientams prieš kurį laiką pasiūlėme naujovę – video konsultacijas, kurios taip pat mažina būtinybę apsilankyti banko padalinyje.  „Swedbank“ konsultantai aktyviai moko savo klientus savarankiškai naudotis banko paslaugomis nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, 2022 metais klientai, apsilankantys banko padaliniuose, su darbuotojo pagalba net apie 60 proc. sutarčių sudarė savarankiškai „Swedbank“ interneto banko aplinkoje, naudodamiesi klientams padaliniuose banko suteikiamais nešiojamais kompiuteriais. Jei visgi reikalinga darbuotojo pagalba, gyventojams pirmiausiai rekomenduojame susisiekti su mūsų banko konsultacijų centru privatiems klientams skirtu telefonu (370 ~ 5) 268 4444. Taip pat esant poreikiui kviečiame kreiptis į kitus artimiausius banko klientų aptarnavimo padalinius“, - rašo atstovas spaudai.