
Naujausios
Elektra varomos transporto priemonės Lietuvoje vis dar yra tam tikra egzotika. Jūs ne tik dirbate su elektromobiliais, tačiau susidomėjote nauja sritimi – elektrinėmis aviacijos priemonėmis. Kaip Jūsų gyvenime atsirado ši veikla?
Nuo 2010-ųjų dirbu elektromobilių specialistu. Norvegijoje jų bumas prasidėjo dar kiek anksčiau. Istorija labai paprasta: tik visiško atsitiktinumo dėka aš susipažinau su lėktuvų kūrėjais, kai vienas iš jų užsuko į mano darbo vietą pasiskolinti replių. Išsikalbėjus paaiškėjo, kad galiu jam paskolinti ne tik jas, bet ir pasidalinti elektrotechnikos žinių bagažu.
Tai įvyko 2016-aisiais, kai buvau pakviestas į jau startavusį projektą išspręsti iškilusių klausimų su aukštos įtampos baterija. Lėktuvo gamybos procesas jau buvo gerokai įsibėgėjęs, tačiau komanda susidūrė su tam tikromis kliūtimis. Man pavyko išsiaiškinti gedimą ir netgi modernizuoti transporto priemonę. Po kelerių metų dienos šviesą išvyko projektas „P-2“. Tai – vandens lėktuvas, kuris gali ne tik skraidyti, bet ir nusileisti ant vandens paviršiaus.
Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/
