Kaip Facebook reklama padeda naujam produktui startuoti?

Naujas produktas – tai tarsi raketa, pasiruošusi pakilti, tačiau net ir tobula idėja nepasieks aukštumų, jei niekas apie ją nežinos. Ir čia Facebook reklama tampa tavo raketos paleidimo mygtuku. Ji leidžia per kelias valandas parodyti pasauliui, ką sukūrei, pasiekti tikslinę auditoriją ir gauti pirmąjį atgarsį – komentarą, paspaudimą, užsakymą.

Facebook reklama nėra tik „boost“ mygtuko paspaudimas po įrašu. Tai – didelės galios įrankis, kuris tinkamai naudojamas gali padėti ne tik pritraukti klientus, bet ir ištestuoti idėją, suprasti auditoriją, patobulinti produktą ir net kurti lojalumą. Pažiūrėkime, kaip Facebook reklama gali tapti naujo produkto starto varikliu – greitu, efektyviu ir prieinamu.

Naujas produktas = naujas dėmesio reikalavimas

Kai paleidi ką nors naujo – tavo pagrindinė problema yra ne kokybė, o nežinomumas. Visiškai niekas nežino, kad tu egzistuoji. O Facebook – tai vieta, kur žmonės kasdien praleidžia valandas.

Tai leidžia tau:

● pasiekti tikslią auditoriją pagal pomėgius, elgseną ir buvimo vietą,

● sukurti pirmosios bangos efektą, kai naujiena pasiekia daug žmonių per trumpą laiką,

● gauti greitą atgalinį ryšį – kas veikia, o kas ne.

Pavyzdžiui, jei paleidai liniją natūralių žvakių – gali rodyti reklamą moterims 25–45 m. miestuose, kurios domisi interjeru, meditacija ar „Etsy“.

Pirmas žingsnis – ne parduoti, o sudominti

Didžiausia klaida pradedantiesiems – bandyti iškart parduoti. Iš tiesų pirmosios Facebook reklamos turi vieną tikslą – sukurti susidomėjimą. Tai gali būti:

● Teasing tipo įrašas („Ar jau žinai, kuo kvepės tavo namai šį rudenį?“).

● Video su produkto pristatymu.

● Nuotrauka + istorija apie tai, kaip produktas gimė.

Svarbu ne spausti „pirk dabar“, o sukelti emociją, smalsumą, pažinimo norą.

„Lookalike“ ir tikslinė auditorija – Facebook'o aukso gysla

Facebook reklamos stiprybė – galimybė pasiekti žmones, kurie dar tavęs nežino, bet turėtų žinoti. Tu gali:

● Kurti auditorijas pagal savo esamus sekėjus ar lankytojus.

● Naudoti „lookalike“ funkciją – Facebook suras panašius žmones.

● Derinti demografiją su pomėgiais (pvz., „vilnietės 30–45 m., kurios domisi tvaria mada“).

Tai reiškia, kad tavo reklama nerodoma bet kam – ji matoma TIEMS, kurie labiausiai linkę tapti klientais. Efektyvumas = didesnis.

Mažas biudžetas, bet didelė grąža

Skirtingai nei televizija ar spauda – Facebook reklama leidžia pradėti net ir su 5 € per dieną. Tokia suma gali pasiekti nuo 500 iki 2000 žmonių – tai milžiniška vertė naujam produktui.

Ir kai testuoji, tau nereikia investuoti tūkstančių. Užtenka:

● Sukurti 2–3 skirtingas žinutes.

● Testuoti paveikslėlius ar video.

● Stebėti, kuri reklama veikia geriausiai.

Jei viena reklama generuoja daugiau paspaudimų ar įsitraukimo – ją verta skalauti, t. y. padidinti biudžetą.

Įsitraukimas = socialinis įrodymas

Kai žmonės komentuoja, spaudžia „patinka“, dalijasi tavo įrašu – tai kuria socialinį įrodymą. Kiti pamato: „čia kažkas įdomaus, verta dėmesio“. Ir būtent taip gimsta virusinis efektas, kuris dažnai net be papildomo biudžeto kelia tavo produktą aukštyn.

Dėl to verta:

● Skatinti komentarus („Kurį kvapą rinktumėtės jūs?“).

● Atsakyti į visus klausimus komentaruose.

● Kurti trumpus, interaktyvius įrašus (pvz., apklausas ar testus).

Retargeting – galingiausias „pabaigimo“ įrankis

Retargeting – tai galimybė priminti apie produktą tiems, kurie jau buvo susidomėję, bet nepirko. Facebook leidžia rodyti reklamą:

● Žmonėms, kurie lankėsi tavo svetainėje.

● Žmonėms, kurie peržiūrėjo 50 % tavo produkto video.

● Žmonėms, kurie komentavo, bet nedarė pirkimo veiksmo.

Tokios reklamos veikia kaip „švelnus stumtelėjimas“ – jos dažnai turi 2–3 kartus didesnį konversijos procentą nei pirminė reklama.

Tavo produkto startas gali būti greitas, jeigu žinai, ką darai

Facebook reklama – tai ne paspaudimų žaidimas. Tai strateginis įrankis naujam produktui įsiveržti į rinką: gauti matomumą, ištestuoti žinutes, pasiekti tikslinę auditoriją ir sukurti įsitraukimą. O svarbiausia – visa tai galima padaryti greitai ir neišleidžiant didžiulio biudžeto.

Tavo produktas vertas būti pastebėtas. O Facebook reklama – greičiausias būdas tai padaryti. Reikia tik drąsos išbandyti, trupučio strategijos ir noro kalbėtis su savo auditorija. Ir tada, žiūrėk, raketa pakils.

Užs. 15952