Gyventojai nepatenkinti: sąskaitos vėluoja, paštas teisinasi

„Biržiečių žodžio“ nuotr.
Rinkuškių kaimo gyventojai dėl vėluojančių sąskaitų už šildymą negali planuotis savo biudžeto.
Balandis jau eina į pabaigą, o Rinkuškių kaimo gyventojai sąskaitų už šildymą dar nesulaukia. Už šilumą paklodami šimtines, biržiečiai nori susiplanuoti išlaidas, kad susimokėję visus mokesčius galėtų ramiai gyventi. UAB „Litesko“ kaltės purtosi ir verčia ją AB „Lietuvos paštas“, o šis teigia, kad tai pandemijos pasekmė ir perspėja: kol ji tęsis, vėlavimų dar pasitaikys.

Negali planuoti išlaidų

Į redakciją kreipėsi Rinkuškiuose gyvenantis Rimantas. Vyras piktinosi, kad jau antras mėnuo vėluoja sąskaitos už šildymą. Pasak Rimanto, paprastai visos sąskaitos ateina apie kiekvieno mėnesio 10 dieną, tačiau praeitą mėnesį sąskaitą už šildymą iš paslaugą teikiančios UAB „Litesko“ vyras gavo tik mėnesio gale. Rimantas teigė, kad skambino į įmonę ir teiravosi, kodėl taip yra, tačiau jam buvo pasakyta, kad vėluoja paštas, o į skundą bus atsižvelgta. Tačiau šį mėnesį situacija kartojasi – sąskaitos už kovo mėnesį Rimantas dar nesulaukė.

“Už šilumą mokame daugiausiai visoje Lietuvoje, tai bent sąskaitas galėtų atsiųsti laiku. Suprantama, čia nėra kriminalas ar labai didelė bėda, tačiau žmonėms reikia planuotis išlaidas, nes sumos už šildymą yra didžiausios iš visų mokesčių. Tad turime žinoti, kiek viskam reikės atseikėti“,- kalbėjo vyras.

Ne visi moka ir sugeba naudotis elektronine aptarnavimo sistema, dažniausiai mažesnes pajamas gaunantys, pensinio amžiaus žmonės įpratę prie popierinių sąskaitų. Ši gyventojų grupė yra ir labiausiai finansiškai pažeidžiama, todėl toks vėlavimas jiems skausmingas.

Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/