
Naujausios
Negali planuoti išlaidų
Į redakciją kreipėsi Rinkuškiuose gyvenantis Rimantas. Vyras piktinosi, kad jau antras mėnuo vėluoja sąskaitos už šildymą. Pasak Rimanto, paprastai visos sąskaitos ateina apie kiekvieno mėnesio 10 dieną, tačiau praeitą mėnesį sąskaitą už šildymą iš paslaugą teikiančios UAB „Litesko“ vyras gavo tik mėnesio gale. Rimantas teigė, kad skambino į įmonę ir teiravosi, kodėl taip yra, tačiau jam buvo pasakyta, kad vėluoja paštas, o į skundą bus atsižvelgta. Tačiau šį mėnesį situacija kartojasi – sąskaitos už kovo mėnesį Rimantas dar nesulaukė.
“Už šilumą mokame daugiausiai visoje Lietuvoje, tai bent sąskaitas galėtų atsiųsti laiku. Suprantama, čia nėra kriminalas ar labai didelė bėda, tačiau žmonėms reikia planuotis išlaidas, nes sumos už šildymą yra didžiausios iš visų mokesčių. Tad turime žinoti, kiek viskam reikės atseikėti“,- kalbėjo vyras.
Ne visi moka ir sugeba naudotis elektronine aptarnavimo sistema, dažniausiai mažesnes pajamas gaunantys, pensinio amžiaus žmonės įpratę prie popierinių sąskaitų. Ši gyventojų grupė yra ir labiausiai finansiškai pažeidžiama, todėl toks vėlavimas jiems skausmingas.
Toliau skaitykite popierinėje arba elektroninėje laikraščio versijoje (PDF). Užsakyti galite http://www.birzietis.com/